Strona Główna
Lis 21
wtorek

Kim jesteśmy?

Agencja Promocyjna "Swobodny Przepływ Myśli" zajmuje się różnorakimi typami działań promocyjnych i PR-owskich dla swoich klientów. Naszym atutem są działania niekonwencjonalne, które odbywają się w zaskakujących miejscach, czy czasem wręcz w mediach. Nie uciekamy od nowoczesnego marketingu w Internecie. Prowadzimy bieżącą obsługę promocyjną firm i instytucji.

Nasi Klienci:

Dane Teleadresowe

Agencja Promocyjna "Swobodny Przepływ Myśli"

Kraków 30-507, ul. Celna 3/5

Kto Jest Online

Naszą witrynę przegląda teraz 3 gości
14.12.2013 - 03:27 - Listopadowo-grudniowe imprezy

W listopadzie nasza firma na zlecenie radia RDN Małopolska i Radia RDN Nowy Sącz przygotowywała dwa spotkania z Panią Danutą Grechutą, która opowiadała o swoim mężu Marku Grechucie. Spotkania cieszyły się olbrzymim zainteresowaniem. Zorganizowano je w Tarnowie i Nowym Sączu.

Natomiast na zlecenie Agencji Sing Swing współtworzyliśmy obchody Święta Niepodległości, które odbyły się w kinoteatrze Tęcza w Krakowie. Na widowni zasiedli emerytowani żołnierze Wojsk Specjalnych.

Z początkiem grudnia nasza firma na zlecenie radia RDN Małopolska zorganizowała akcję mikołajową w szpitalu dziecięcym w Prokocimiu. Nasza akcja okazała się największą w historii szpitala. Stacja wręczyła 600 prezentów, czyli wszystkim dzieciom przebywającym w szpitalu. Jednocześnie prowadzony był na żywo program radiowy z tego wydarzenia.

Początek grudnia to także akcja bicia rekordów w długości łańcucha choinkowego, którą organizowaliśmy w centrum handlowym Max w Tarnowie.

Poniżej zdjęcia ze spotkań z Panią Danutą Grechutą, które odbyły się w Tarnowie i Nowym Sączu oraz z akcji mikołajkowej w szpitalu dziecięcym w Prokocimiu w Krakowie:

Spotkania z Panią Danutą Grechutą w Tarnowie i Nowym Sączu

Akcja mikołajkowa w szpitalu dziecięcym w Prokocimiu w Krakowie

Konkurs na najdłuższy łańcuch choinkowy w C.H. Max w Tarnowie

04.11.2013 - 17:24 - Październikowe imprezy cd.

W drugiej połowie października nasza firma (www.agencjaspm.com) na zlecenie Radia RDN zorganizowała Mobilne Muzeum Jana Pawła II w Dębicy i Nowym Sączu (20 i 27 października). Tysiące ludzi odwiedziły muzeum papieskie. Wydarzeniu temu towarzyszyła także wystawa pt. "Mój Papież". Cieszyła zwłaszcza olbrzymia ilość zwiedzającej młodzieży.

25 października udaliśmy się do Poznania, aby przeprowadzić na zlecenie Eurobanku event promocyjny. Kolejny raz okazało się, że bankowość można przedstawić interesująco i od ludzkiej strony. W ciągu zaledwie 4 godzin setki osób przewinęły się przez placówkę banku.

27 października nasza firma współtworzyła koncert z okazji 20-lecia dziecięcego zespołu "Perełki". Koncert odbył się w pięknej sali akustycznej zamku w Niepołomicach.

Poniżej zdjęcia z Mobilnego Muzeum Jana Pawła II w Dębicy i Nowym Sączu (20 i 27.10.2013) oraz z koncertu z okazji 20-lecia dziecięcego zespołu "Perełki", który odbył się na zamku w Niepołomicach. (27.10.2013):

Mobilne Muzeum Jana Pawła II w Dębicy i Nowym Sączu (20 i 27.10.2013)

Koncert z okazji 20-lecia dziecięcego zespołu -Perełki-, który odbył się na zamku w Niepołomicach (27.10.2013)

09.10.2013 - 02:36 - Październikowe imprezy

Agencja Promocyjna Swobodny Przepływ Myśli na zlecenie Radia RDN Nowy Sącz organizowała 3 października w sądeckim Sokole seans filmowy "Oktober baby". Ten film zawsze robi wrażenie, nie inaczej było i tym razem. Film wzbudził olbrzymie zainteresowanie słuchaczy radia. Chętnych było znacząco więcej niż miejsc w kinie. Nasza firma (www.agencjaspm.com) od maja 2013 roku zajmuje się promocją Radia RDN Małopolska i RDN Nowy Sącz. Przyjęta przez nas strategia promocyjna przynosi dobre efekty, bo według ostatnich badań słuchalności obie stacje idą w górę.

Pierwszy weekend października przyniósł nam kolejne wyzwania i fajne przeżycia. 5 października spotkaliśmy się na Rynku w Myślenicach,by współorganizować Wielki Piknik Ekologiczny, gdzie każdy mógł oddawać odpady (plastik, aluminium, sprzęt elektromechaniczny), a w zamian za to dostawać sadzonki. Na rynku było także mnóstwo atrakcji dla dzieci. Od 9 do 14 wielu mieszkańców miasta i okolic przyjechało na nasz piknik, tym bardziej, że pogoda dopisała.

Wieczorem 5 października przenieśliśmy się do Zawiercia. Do Hotelu Villa Verde (www.villaverde.pl), gdzie w chacie grillowej przygotowaliśmy pokaz kulinarny Tomka Jakubiaka. Znany z anteny Kuchnia TV kucharz przygotował:

- stek wołowy z sezonowanej wołowiny z sosem na Jack Daniels i rotti z grilla
- filety z pstrąga z sosem na parze z żółtek i wina
- oraz szybki bulion rybny

Pokaz cieszył się dużym zainteresowaniem. (www.pokazykulinarne.eu, www.smaczki.eu)

Zapraszamy do współpracy, jeśli i Państwo potrzebują fajnego eventu promocyjnego, to my go Państwu zorganizujemy. Promujemy z pomysłem poprzez wydarzenia.

Poniżej zdjęcia z Wielkiego Pikniku Ekologicznego w Myślenicach (05.10.2013) oraz z pokazu kulinarnego Tomasza Jakubiaka w hotelu Villa Verde w Zawierciu (05.10.2013):

Wielki Piknik Ekologiczny w Myślenicach (05.10.2013)

Pokaz kulinarny Tomasza Jakubiaka w hotelu Villa Verde w Zawierciu (05.10.2013)